Wysyłka
Czas dostawy różni się w zależności od dostępności produktu, jak pokazano na stronie produktu. Produkty dostępne w magazynie są wysyłane w ciągu 48 godzin od momentu zapłaty.
Wszystkie przesyłki są doręczane przez firmę kurierską UPS.
Jakie są możliwe opcje wysyłki?
Przesyłka ekspresowa
Produkty znajdujące się w magazynie są zazwyczaj dostarczane w ciągu 1-2 dni roboczych za pośrednictwem kuriera UPS.
Bezpłatna wysyłka dla zamówień powyżej 150zł.
Dostawa paletowa
Niektóre przedmioty wymagają wysyłki paletowej. Zapewniamy, że te produkty są dostarczane w bezpieczny sposób.
Gdzie jest moja przesyłka?
Po wysłaniu paczki wyślemy Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki. Ten e-mail zawiera link do śledzenia przesyłki w czasie rzeczywistym. Należy pamiętać, że śledzenie staje się funkcjonalne dopiero po pierwszym zeskanowaniu paczki w magazynie kuriera, co może spowodować opóźnienie między naszym powiadomieniem o nadaniu a aktualizacją informacji o śledzeniu.
Dlaczego moje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane?
Artykuły znajdujące się w magazynie są wysyłane tego samego dnia.
Zamówienia złożone po godzinie 12:00 lub w weekendy są realizowane następnego dnia roboczego i przekazywane kurierowi następnego dnia.
Produkty, których obecnie nie ma w magazynie, zostaną wysłane, gdy tylko otrzymamy je od producenta. Otrzymasz również wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki.
WAŻNE: Zamówienia opłacone przedpłatą są przetwarzane i wysyłane dopiero po otrzymaniu płatności.
Czemu moje zamówienie przyjeżdza w różnych paczkach?
Naszym celem jest wysyłanie zamówień w jednej paczce. Jednak duże zamówienia lub produkty, których nie ma w magazynie, są często wysyłane osobno, aby zapewnić szybkie otrzymanie dostępnych produktów. Do każdej paczki otrzymasz osobny numer przesyłki.
Zwroty
Zamówienia można zwrócić w ciągu 14 dni od dostarczenia towaru.
Jak zapakować przedmiot?
Aby uniknąć uszkodzeń w transporcie, prosimy o staranne zapakowanie towaru (w oryginalne pudełko wysyłkowe).
Jak dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu, wyślij do nas wiadomość e-mail na customer.service@pureclave.com, podając numer zamówienia i faktury oraz określając, który przedmiot chcesz odesłać.
Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
Jak tylko otrzymamy Twój zwrot, wyślemy Ci potwierdzenie odbioru e-mailem.
W ciągu 14 dni zwrócimy Ci kwotę zakupu. Jednak przed dokonaniem zwrotu zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia, czy zwracany towar jest w takim samym stanie, w jakim został pierwotnie wysłany, czy nie jest uszkodzony i działa prawidłowo.